تجهیزات فروشگاهی ضروری برای فروشگاه های پوشاک

فروشگاه پوشاک

ایستادن در صف و منتظر‌ماندن در فروشگاه‌ها، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که افراد تا جایی که بتوانند از آن دوری می‌کنند و ترجیح می‌دهند پس از انتخاب کالای مورد نظرشان، سریعا هزینه را بپردازند و فروشگاه را ترک کنند.

اگر در صنعت پوشاک فعالیت دارید شاید با این موقعیت مواجه شده‌اید که در برخی از فصول که فروشگاه شما شلوغ است، برای مدیریت مشتریانتان نمی‌توانید به فروشندگان یا صندوقداران خود فشار وارد کنید که سریع‌تر کار کنند یا از مشتریان بخواهید کمی صبورتر باشند؛ بلکه بایستی خودتان را به سیستمی مجهز کنید که عملیات تسویه و صدور رسید را در حداقل زمان ممکن انجام دهید.

از طرف دیگر، مطمئنا نمی‌خواهید برای چاپ لیبل لباس‌های موجود در فروشگاهتان با دشواری روبرو باشید و به دنبال روشی هستید تا به راحتی چاپ یک برگه بتوانید این کار را انجام دهید.

ممکن است شما هم مانند بسیاری از فروشگاه‌ها از سیستم انبارداری خود راضی نبوده و به دنبال راه‌حل باشید. عملیات کارآمد انبارداری به شما کمک می‌کند تا در ارسال و دریافت به‌موقع موجودی، اطمینان از موجود‌بودن تعداد کافی از هر کالا، فضای بهینه برای نگهداشت کالا و جلب رضایت مشتری موفق عمل کنید.

در این نوشتار شما می‌توانید با عملکرد دو دستگاه مهم آشنا شوید که به شما کمک خواهد کرد فروشگاه یا فروشگاه‌های پوشاک خود را به بهترین شکل اداره کنید. بارکدخوان و لیبل پرینتر، دو دستگاهی است که برای رفاه شما طراحی شده است. قطعا شما کارهای مهمی دارید و باید بتوانید حتی در شلوغ‌ترین فصل‌های سال، فروشی منظم و راضی‌کننده برای مشتریان و خودتان داشته باشید.

سیستم بارکدینگ فروشگاه پوشاک                           

حتما شما هم جمله معروف «اول ایمنی بعد کار» را شنیده‌اید. خوب است به عنوان مالک یا مدیر یک فروشگاه پوشاک بدانید «اول تجهیزات بعد کار» نکته‌ای مهم است که می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. صرفه‌جویی در زمان و نیروی انسانی از مهم‌ترین مزیت‌های سیستم بارکدینگ است.

سیستم بارکدینگ، یکی از ملزومات فروشگاه‌ های پوشاک است. مدیریت انبار و موجودی به‌راحتی با وجود دستگاهی به نام باکدخوان یا بارکد اسکنر در فروشگاه شما انجام‌شدنی است و آشنایی با مزیت‌های آن جای هیچ تردیدی را برای شما باقی نمی‌گذارد که به یک بارکد اسکنر برای فروشگاه پوشاک خود نیازمند هستید.

با استفاده از سیستم بارکدینگ می‌توانید اطلاعات کالاها را هنگام ورود و خروج اسکن کنید و اطلاعات را به صورت بهینه ذخیره کنید و سفارش‌های مشتریان را به صورت خودکار پردازش کنید و موجودی خود را همیشه به‌روز نگه دارید.

بارکدخوان چیست و چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

برای آنکه با عملکرد دستگاه بارکد خوان آشنا شوید، خوب است ابتدا بدانید بارکد چیست؟

مجموعه‌ای کدگذاری شده از خطوط و فضاها با عرض‌های مختلف را بارکد می‌گویند که قابل اسکن‌شدن است. بارکد به صورت عدد، تفسیر می‌شود و شناسایی یک محصول را برای شما ساده می‌کند. وظیفه بارکدخوان یا بارکد اسکنر این است که بارکدهای مندرج بر روی محصولات یا کالاها را می‌خواند و اطلاعات محصول را ثبت می‌کند. آسانی و سرعت، دو ارمغانی است که دستگاه های بارکدخوان برای فروشگاه‌ ها به همراه دارد. اطلاعات کامل درباره انواع بارکدخوان و راهنمای خرید بارکدخوان را در این لینک می‌توانید مطالعه کنید.

مزایای بارکدخوان برای فروشگاه پوشاک

  • صندوقدار راحت‌تر و سریع‌تر می‌تواند از این سیستم استفاده کند.
  • خطای انسانی به حداقل می‌رسد و بارکد اسکنر به شما کمک می‌کند این کار را به راحتی انجام دهید و همه چیز از طریق نرم‌افزار مبتنی بر بارکد قابل کنترل است.
  • جمع‌آوری اطلاعات آسان‌تر انجام می‌شود. شما می‌توانید خیلی راحت، بارکد را روی لباس یا سایر محصولات خود مانند کیف یا کفش بچسبانید و از موجودی کالا و قیمت‌گذاری‌ها در هر لحظه که بخواهید با خبر باشید.
  • ایجاد حس خوشایند در مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها از دیگر مزیت‌هایی است بارکدخوان برای شما فراهم می‌کند.
  • بزرگ‌ترین کمکی که نرم افزار مبتنی بر بارکد به فروشگاه پوشاک شما می‌کند این است که شما تحلیل دقیقی بر میزان فروش و موجودی کالاهای خود دارید. همچنین محبوب‌ترین و کم‌ استقبال‌ترین کالاها را خواهید شناخت. این موضوع، کمک زیادی در شناسایی و بکارگیری استراتژی ها و هدف‌گذاری‌ های تبلیغاتی فروشگاه پوشاک شما خواهد داشت.

مهم‌ترین ویژگی‌ های بارکدخوان فروشگاه پوشاک

هنگام خرید بارکدخوان برای فروشگاه پوشاک خود به چند نکته مهم توجه کنید:

  • به سرعت و عملکرد خوانش بارکد توجه کنید؛
  • طراحی ارگونومیک و سبک‌بودن آن را در نظر بگیرید تا کار با آن برای شما آسان باشد؛
  • به دقت بارکد اسکنر توجه کنید تا مجبور نباشید اسکن بارکد را چند باره انجام دهید؛
  • بارکدخوان ضد ضربه را انتخاب کنید تا در صورت سقوط، نگران ازکار‌افتادن آن نباشید؛
  • اگر قصد جابه‌جایی بارکدخوان را دارید به با سیم با بدون سیم بودن آن هم توجه کنید؛
  • اگر بارکدخوان شما نیاز به نصب و راه‌اندازی درایور آموزشی نداشته باشد، راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید از آن استفاده کنید؛
  • حتما به این نکته توجه کنید که انرژی مورد نیاز بارکدخوان انتخابی شما از چه منبعی تامین می‌شود؛ اگر از طریق کابل USB میسر باشد، با دشواری کمتری روبرو خواهید شد؛
  • به حافظه ذخیره‌سازی بارکدخوان هم توجه کنید و دستگاهی با قابلیت ذخیره‌سازی بالا انتخاب کنید.

برای مشاهده قیمت بارکد خوان فروشگاهی کلیک کنید!

لیبل پرینتر

پرینتری را در نظر بگیرید که کار چاپ بارکد روی برچسب را برای شما انجام می‌دهد و به آن لیبل پرینتر گفته می‌شود. بر اساس پوشاکی که در فروشگاه خود دارید می‌توانید لیبل دلخواه مد نظرتان را با کیفیت بسیار بالا چاپ کنید و کار خرید را برای مشتری و کار فروش را برای خودتان آسان‌تر کنید.

لیبل پرینتر در تمامی فروشگاه‌های پوشاک کاربرد دارد و کار نمایش برند فروشگاه، کد کالا و بارکد آن و قیمت لباس را برای شما آسان می‌کند.

اطلاعات کامل درباره انواع لیبل پرینتر و راهنمای خرید لیبل پرینتر را می‌توانید در این لینک  مطالعه کنید.

بهترین لیبل پرینتر برای فروشگاه پوشاک

بهترین لیبل پرینتر برای فروشگاه پوشاک، آن پرینتری است که این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • از حجم مورد انتظار شما برای پرینت، پشتیبانی کند؛
  • وضوح اطلاعات و کیفیت چاپ به گونه‌ای باشد که به راحتی قابل خواندن باشد؛
  • عمر بلندمدت داشته باشد و هزینه‌های نگهداری و تعمیرات آن زیاد نشود؛
  • دستگاهی را انتخاب کنید که قادر به چاپ لیبل در اندازه مختلف باشد؛
  • به با ‌سیم و بدون سیم بودن لیبل پرینتر توجه کنید تا هنگام استفاده از آن راحت باشید؛
  • دستگاهی را انتخاب کنید که سرعت چاپ لیبل توسط آن، متناسب با استاندارد شما باشد؛
  • لیبل پرینتری را انتخاب کنید که به آسانی نصب و استفاده شود.

برای خرید لیبل پرینتر حرارتی کلیک کنید!

خدمات راهکارهای فروشگاهی نارون

شرکت راهکارهای فروشگاهی نارون با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و عرضه انواع تجهیزات فروشگاهی، تجهیزاتی از جمله بارکدخوان یا بارکد اسکنر و همچنین لیبل پرینتر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به صورت حرفه‌ای به استقبال مشتریان خود بروید. تسهیل فرآیند فروش برای شما و فرآیند خرید برای مشتریانتان آن‌ها را به مشتریان وفادار شما تبدیل خواهد کرد.

شما می‌توانید کاربردی ترین بارکدخوان ها و لیبل پرینترها را برای فروشگاه پوشاک خود از سایت راهکارهای فروشگاهی نارون انتخاب کنید.

اشتراک گذاری:

سبد خرید

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

02164056 داخلی 5004 - 5003 / 09038009586 / 09031004279

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
1,100,000 تومان57,000,000 تومان
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
1,100,000 تومان57,000,000 تومان