مهم‌ ترین تجهیزات فروشگاهی در فروشگاه های آجیل و خشکبار

مهم‌ ترین تجهیزات فروشگاهی در فروشگاه ها آجیل و خشکبار

اگر صاحب یک فروشگاه آجیل و خشکبار هستید، خوب است خودتان را جای مشتری بگذارید که چه احساسی دارد وقتی به او می‌گویید کافی است کارتتان را بکشید و رمز را وارد کنید. قطعا این مشتری بسیار خرسند است که دیگر قرار نیست هنگام خرید آجیل یا خشکبار نگران اشتباه در وزن کردن محصولی که درخواست کرده است باشد یا نیازی نیست منتظر بماند تا شما مبلغ را به او بگویید و بخواهد آن را وارد کند.
شما به خوبی توانسته‌اید دغدغه او را بشناسید و برای آن، راه‌حل داشته باشید. شما با تهیه دستگاهی به نام ترازوی لیبل زن، کاری کرده‌اید که خیال مشتریتان راحت باشد و کار او سریع راه بیافتد. مشتری که احساس رضایت کند، به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد و فکر می‌کنیم وفادار شدن مشتری برای شما آنقدر مهم باشد که حاضر باشید تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید. چون در ادامه به شما راهکارهای فروشگاهی و تجهیز فروشگاه آجیل و خشکبار شامل ترازوی لیبل زن و بارکدخوان را خواهیم گفت.

ترازوی لیبل زن

با توجه به پیشرفتی که صنعت ترازو کرده است دیگر از ترازو فقط برای وزن کشی استفاده نمی‌شود بلکه امکانات دیگری به ان اضافه شده است که کار را برای فروشنده و مشتری آسان کند. ترازوی لیبل زن ، یکی از انواع ترازوهای پیشرفته است که در بخش مواد غذایی کاربرد دارد. برای آشنایی با عملکرد ترازوی لیبل زن خوب است اول با لیبل آشنا شویم.

ترازوی لیبل پرینتر LSG 17A

لیبل

لیبل به عنوان برچسبی شناخته می‌شود که اطلاعات کالایی که فروخته‌اید شامل نام، قیمت و بارکد کالا توسط ترازوی لیبل زن یا لیبل پرینتر در آن درج شده است.

لیبل‌ها می‌توانند همانند گذشته به صورت دستی درج شوند اما خطاهایی که رخ می‌دهد و عدم سرعت در صدور فاکتور و عملیات پرداخت، تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی را به این فکر واداشت که جای خالی ترازوی لیبل زن احساس می‌شود. در ادامه با ویژگی‌ های ترازوی لیبل زن آشنا خواهید شد.

ویژگی های ترازوی لیبل زن

ترازوی لیبل زن ، لیبل را با مدل‌های مختلف برای شما طراحی می‌کند. اگر تمایل دارید و برای مشتری شما مهم است که از تاریخ تولید و تاریخ انقضا با خبر باشد یا قصد دارید لوگویتان را به لیبل اضافه کنید، ترازوی لیبل زن این کار را برای شما انجام خواهد داد.

ترازوی لیبل زن این امکان را به شما می‌دهد که هنگام مراجعه مشتری به صندوق و پس از خوانش بارکد به وسیله صندوق‌دار، فاکتور صادر شود و مشتری، عملیات پرداخت را صرفا با ورود رمز و فشردن دکمه تایید، انجام دهد.

ترازوی لیبل زن در زمان‌هایی که پیک کار شماست و فروشگاهتان پر شده است از مشتریانی که عجله دارند، سرعت فروش شما را به طور چشمگیری بالا می‌برد و کار را برای شما راحت می‌کند.

نرم افزارهایی که به واسطه ترازوی لیبل زن در اختیار شما قرار می‌گیرد امکان ثبت مستندات کلیه فاکتورهایی که از ترازو صادر می‌گردد را دارد و به آسانی همه چیز برای شما قابل رصد و پیگیری است.

با توجه به اینکه بارکدهای آنلاین صرفا یک بار اسکن می‌شود، می‌توانید مطمئن شوید که تمامی کالاهایی که به وسیله ترازوی لیبل زن دیجیتال توزین شده‌اند، تسویه حساب شده و از فروشگاه خارج شده است.

اگر تا اینجا به نکته پی برده‌اید که ترازوی لیبل زن می‌تواند به شما کمک کند تا کار فروش را به شکل بهینه‌تری انجام دهید اما علاقه‌مند هستید سایر مزایای ترازوی لیبل زن دیجیتال را بدانید، می‌توانید در ادامه همراه ما باشید.

مزایای ترازوی دیجیتال لیبل زن برای فروشگاه آجیل و خشکبار

  • وزن کشی را به صورت دقیق انجام دهید و لیبل با کیفیت چاپ کنید
    ترازوی لیبل زن تا حد زیادی به صرفه‌جویی در وقت شما و کارمندانتان در فروشگاه کمک می‌کند. با استفاده از این نوع ترازو می‌توانید یک مرتبه همه کارها را انجام دهید. ابتدا از جزئیات اطلاعات بر روی نمایشگر مطمئن می‌شوید و پس از تایید اطلاعات، لیبل با کیفیت چاپ و ر روی کالای شما قرار می‌گیرد. ترازوی لیبل زن شما را از صدور فاکتورهای دستی بی‌نیاز می‌کند.
  • کالاها را راحت ردیابی کنید
    زمانی‌که لیبل هایی حاوی اطلاعاتی مانند وزن، تاریخ و زمان بر روی کالاها درج شده باشد، در یک نگاه می‌توانید اطلاعات لازم را به دست بیاورید.
  • به مشتریان در دریافت درست اطلاعات کمک کنید
    مشتری هنگام مشاهده لیبل ها بهتر می‌تواند اطلاعات لازم در خصوص میزان، قیمت و تاریخ‌های تولید و انقضا به دست آورد و نه تنها کار او را راحت می‌کند بلکه می‌تواند هزینه‌های خود را مدیریت کند. اگر حساس هستید که ابزار کارتان، دقت و حساسیت لازم را داشته باشد، ترازوی لیبل زن دیجیتال، خیال شما را راحت خواهد کرد.
  • کار پرداخت را برای مشتری آسان کنید
    با توجه به اتصال ترازوی لیبل زن به کارت خوان بانکی، کافی است مشتری کارت را بکشد و رمز را وارد کند. در این شرایط نه شما نگران اشتباه وارد شدن مبلغ هستید نه مشتری. نکته مهم‌تر اینکه کار مشتری سریع‌تر راه می‌افتد و راضی فروشگاه شما را ترک می‌کند.

اگر نوع پیشرفته ترازوی لیبل زن را انتخاب کنید می‌توانید با متصل کردن آن به wifi به صورت با سیم یا بدون سیم با سایر سیستم‌ها ارتباط بگیرید. برای مثال اگر نمی‌خواهید صندوق و ترازو با کابل به یکدیگر متصل شوند به کمک wifi می‌توانید این کار را انجام دهید.

برای خرید انواع ترازو فروشگاهی ارزان کلیک کنید!

حال که با ترازوی لیبل زن و عملکرد آن برای فروشگاهتان آشنا شدید، خوب است بدانید وسیله ضروری دیگری به نام بارکدخوان یا بارکد اسکنر نیاز دارید تا بتوانید به راحتی و با سرعت، ورود و خروج کالا به فروشگاهتان را مدیریت کنید.

ضرورت وجود بارکدخوان در فروشگاه آجیل و خشکبار

ممکن است مدیریت موجودی اقلامی که در فروشگاه شما وجود دارد، هزینه بالایی برای شما داشته باشد و مشکلات مالی برایتان ایجاد کند. اگر قرار باشد موجودی انبار را به طور دستی بررسی کنید و همیشه نگران ناخوانا بودن نوشته‌ها یا گم شدن مدارک و مستندات باشید و ده‌ها مشکل و خطایی که در وارد کردن اطلاعات ممکن است برایتان پیش بیاید، بهتر است با استفاده از یک بارکدخوان ، اطلاعات را به راحت‌ترین شکل ممکن پیگیری کنید.

با استفاده از سیستم بارکدینگ می‌توانید برای هر کالا یک کد سریال در نظر بگیرید و با اسکن یک کد، گردش و موجودی انبار را کنترل کنید. در ادامه درباره مزایای بارکدخوان در فروشگاه آجیل و خشکبار با شما صحبت خواهیم کرد.

بارکدخوان دو بعدی نیواک ( NEVAK ) مدل DS5900

مزایای بارکدخوان در فروشگاه آجیل و خشکبار

  • ورودی و خروجی انبار را به صورت اتوماتیک ثبت کنید.
  • دقت و سرعت در انبارداری را بالا ببرید
  • روند کار انبار را سرعت بخشید و رضایت مشتری را بالا ببرید.
  • خطا را کاهش دهید و امنیت را بالا ببرید.
  • امکان ردیابی محصول را فراهم کنید.

بارکدخوان مناسب فروشگاه آجیل و خشکبار

بارکدخوان های رومیزی متعددی وجود دارد که کاربری آن آسان است و برخی از آن‌ها امکان اتصال به ترازو دارد که کار را برای شما آسان می‌کند. شما می‌توانید انواع بارکدخوان را در این لینک ، مشاهده کنید و آن دستگاهی که به نظر شما و با توجه به نیازتان بهترین بارکدخوان برای فروشگاه آجیل و خشکبار شماست، انتخاب کنید.

برای مشاهده قیمت بارکد خوان فروشگاهی کلیک کنید!

خدمات راهکارهای فروشگاهی نارون

شرکت راهکارهای فروشگاهی نارون که سال‌هاست در زمینه ارائه تجهیزات فروشگاهی، سابقه فعالیت دارد، بهترین بارکدخوان و بهترین ترازوی لیبل زن را برای فروشگاه های آجیل و خشکبار پیش‌بینی کرده است و سعی بر آن دارد تا با ارائه راهکارهایی، فرآیندهای خرید و فروش را در این دسته فروشگاه‌ها تسهیل کند.

 

اشتراک گذاری:

سبد خرید

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

02164056 داخلی 5004 - 5003 / 09038009586 / 09031004279

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
1,100,000 تومان57,000,000 تومان
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
1,100,000 تومان57,000,000 تومان