راهنمای خرید لیبل پرینتر

راهنمای خرید لیبل پرینتر

لیبل پرینتر چیست ؟

به پرینترهای مخصوصی که تنها جهت چاپ بارکد روی برچسب‌هایی که به آنها لیبل گفته می‌شود استفاده می‌گردد لیبل پرینتر می‌گویند . با استفاده از این نوع دستگاه‌ها می‌توانیم هرگونه لیبل دلخواه مد نطرمان را بر اساس اجناسی که به فروش می‌رسانیم با کیفیت بسیار بالایی چاپ نماییم. از جمله تفاوت‌های لیبل پرینتر با پریتتر‌های عادی موجود در بازار می‌توان به کیفیت بسیار بالا با عرض‌های چاپ دلخواه و تکنولوژی مخصوص چاپ روی برچسب‌های مورد نطر اشاره کنیم. لازم به ذکر است لیبل پرینترها از جوهر استفاده نمی‌کنند و ماده مصرفی این چاپگرها ریبون می‌باشد . ریبون دقیقا شبیه برگه‌های کاربن قدیمی می‌باشد که همگی با آنها آشنایی داریم تنها با این تفاوت که وقتی رول ریبون به اتمام رسید باید ریبون جدید خریداری و در دستگاه جای گذاری گردد.

طرز کار لیبل پرینتر

تکنولوژی چاپ لیبل پرینت‌ها از نوع روش انتقال حرارت می‌باشد که جهت ایجاد چاپ دایمی از روش انتقال حرارت از ریبون به روی برچسب استفاده می‌کند. باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که کیفیت برچسب و نوع ریبون مصرفی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

شاخص‌های انتخاب لیبل پرینتر

سوال اینجاست که چه نوع لیبل پرینتری متناسب با نیاز ما می‌باشد. برای یافتن پاسخ باید به سوال های خودمان پاسخ بدهیم که:

شما در چه محلی پرینت می‌گیرید ؟
ممکن است لازم باشد لیبل پرینتر در محل یک کارخانه، انبار، و شرایط پر خطری مانند خطوط تولید که ممکن است در معرض ضربه‌ها و صدمات باشد که در این شرایط لیبل پرینتر صنعتی مورد نیاز می‌باشد.

چه تعداد پرینت می‌گیرید  ؟
اگر حجم پرینت شما در روز کمتر از 500 عدد لیبل با سایز متوسط ۷۰*۷۰ میلیمتر می‌باشد، پیشنهاد می‌شود از سری لیبل پرینترهای رومیزی استفاده کنید؟

کیفیت چاپ چقدر برای شما اهمیت دارد ؟
اگر لیبل‌های شما دارای اندازه ی کوچک و با اطلاعات فشرده می‌باشد در این حالت می‌بایست از پرینترهایی با رزولوشن ۳۰۰ DPI و یا  ۶۰۰ DPI استفاده کنید که بازهم بهترین پیشنهاد همان لیبل پرینترهای رومیزی می‌باشد.

هزینه‌های نگهداری چقدر اهمیت دارد ؟
بدیهی است که عمر دستگاه های صنعتی بیشتر از مدل‌های رومیزی است. طبیعاتاً هزینه های تعمیر و تعویض قطعات در آنها نیز بیشتر است در این صورت اگر هزینه‌های تعمیر و نگهداری برای شما از اهمیت کمتری برخوردار می‌باشد و در طول روز بیش از 1000 عدد پرینت دارید گزینه لیبل پرینترهای صنعتی برای شما بهترین گزینه می‌باشد.

انواع لیبل پرینترها

در دنیای امروز لیبل پرینترهای فراوانی در دنیا وجود دارد که از انواع آن‌ها میتوان به رومیزی، صنعتی، نیمه صنعتی و موبایل پرینتر و غیره اشاره نمود که با توجه به نیاز مخاطب بر اساس کاربرد و تعداد پرینت در هر روز کاری و متناسب با محیط کاری مورد انتخاب واقع می‌شوند.

پرینترهای رومیزی :
راهنمای خرید لیبل پرینتر

به طور کلی حجم کار شما تعیین می‌کند شما به چه نوع لیبل پرینتر نیاز دارید. این نوع پرینترها برای تیراژ کمتر از 100 لیبل در روز پیشنهاد می‌گردد همینطور که در تصویر قابل مشاهده می‌باشد دارای ظاهر جمع و جوری هستند که مناسب کار روی میز و یا گیت فروشگاهی و استند و کانتر می‌باشد لازم به ذکر است برای  محیط‌هایی که با بودجه محدود روبرو هستند و همچنین فضای محدود دارند از جمله فروشگاه‌های صنف پوشاک و داروخانه‌ها و بخش‌های تولید شرکت‌های تولیدی و انبار ها بسیار ایده آل می‌باشد. این نوع پرینترها مناسب کلیه کسب و کارهایی از قبیل فروشگاه‌های پوشاک و یا هایپر مارکت‌ها و سوپر مارکت‌ها و داروخانه‌ها ومراکز تولیدی و  فست فودها و خرده فروشی‌ها و غیره میباشند

پرینترهای نیمه صنعتی :
راهنمای خرید لیبل پرینتر
این نوع پرینتر‌ها مقاوم تر از مدل‌های رومیزی می‌باشند و برای تیراژ در حدود 1000 لیبل در روز کاری پیشنهاد می‌گردد همچنین از جمله ویژگی‌های این نوع لیبل پرینترها می‌توان به پردازش سریع اطلاعات و حافظه داخلی بالا و امکان چاپ روی نمونه‌های زیادی از برچسب‌ها با جنس‌های مختلف مانند متال و کاغذی و غیره اشاره نمود هماطور که در تصویر قابل مشاهده می‌باشد فضای مورد نیاز جهت کار این نوع لیبل پرینترها بیشتر از نمونه رومیزی می‌باشد به طور کلی اگر زمینه فعالیت شما در حوزه تولیدی‌های نیمه صنعتی در صنف‌های نیمه تولیدی و نیمه صنعتی می‌باشید این نوع لیبل پرینتر بهترین گزینه می‌باشد.

پرینترها صنعتی :
راهنمای خرید لیبل پرینتر
این نوع پرینترها با توجه به کاربردهای صنعتی که دارند در محیط‌هایی شبیه کارخانه‌ها و خط‌های تولیدی و انبار‌های بزرگ کاربرد دارند از جمله ویژگی‌های این نوع لیبل پرینترها می‌توان به کیفیت بسیار بالای بدنه و کیفیت ساخت و همچنین امکان چاپ بارکدهای با سایز بسیار بزرگ اشاره نمود لازم به ذکر است لیبل پرینترهای صنعتی دارای هد با وضوح چاپ بسیار بالا امکان چاپ انواع طرح‌های گرافیکی با ظرافت‌های مختلف را داردند و همان طور که در تصویر قابل مشاهده می‌باشد فضای زیادی را اشغال می‌کنند. اگر زمینه فعالیت شما شبیه تولیدی‌ها و کارخانه‌هایی با تیراژ تولید بسیار بالا می‌باشید و در سایزهای بزرگ نیاز به لیبل دارید، لیبل پرینترهای صنعتی برای شما بهترین گزینه می‌باشد.

لیبل پرینترهای همراه و قابل حمل :
راهنمای خرید لیبل پرینتر
این نوع پرینترها مناسب خارج از محیط کاری می‌باشد چون قابلیت کار در هر فضایی را دارند و به راحتی با به همراه داشتن این نوع لیبل پرینترها می‌توانید در لحظه لیبل و یا برچسب مد نظر خود را با کیفیت مناسب در عرض های5 تا 10 سانتی متر بدون نیاز به اتصال از طریق کابل یا هر شبکه دیگری تنها با اتصال به وای فای و یا بلوتوث ، پرینت بگیرید . از جمله کاربردهای این نوع پرینترها می‌توان به خطوط مونتاز و حمل و نقل اشاره نمود. اگر حرفه و کسب و کار شما به نحوی می‌باشد که احتیاج دارید در طول روز به نقاط مختلف رفته و به پرینتر لیبل نیاز دارید این نوع پرینتر برای شما بهترین گزینه می‌باشد.

انواع ریبون‌های قابل استفاده در لیبل پرینتر

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که برچسب شما قرار است روی چه سطحی چسبانده شود. آیا نیاز دارید برچسب خود را روی محصولات پوشاک بچسبانید و یا احتیاج به برچسب ضد آب برای چسباندن روی یک مدل شامپو نیاز دارید و یا نیاز دارید روی محصولات ظریفی از قبیل زیور آلات و غیره بچسبانید. به طور کلی برچسب ها به 3 دسته تقسیم می‌شوند:

  • برچسب‌های کاغذی

که مناسب ریبون‌های وکس می‌باشند و مناسب فضاهای بسته و یا قفسه‌ها و یا کلیه محصولات دارای کاربرد دارد.

  • برچسب‌های پلی پروپلین

که مناسب ریبون‌های وکس رزین می‌باشند و مناسب برچسب‌های قفسه‌ها ، دستبند‌ها و سایر محصولات در فضای باز مورد استفاده می‌باشند.

  • برچسب‌های پلی استر مصنوعی

که مناسب ریبون‌های رزین می‌باشند و ضد خش و ضد آب و ضد ضربه بوده و برای فضاهای باز در شرایط آب وهوایی خاص می‌باشند.

از جمله ریبون‌های موجود در بازار میتوان به ریبون‌های وکس و رزین وکس و رزین و سوپر رزین اشاره نمود. ریبون وکس از جمله پرکاربردترین ریبون مورد استفاده کلیه لیبل پرینترها می‌باشد چون در شرایط طبیعی در محیط‌های گوناگون از سطح مقامت مطلوبی برخوردار می‌باشد و برای کاغذهای مات و نیمه براق مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریبون رزین وکس نیز از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد و برای کاغذهای براق و برخی برچسب‌هایی که از مواد شیمیایی تهیه شده‌اند مناسب می‌باشد. ریبون رزین در برابر ضربه و حرارت و رطوبت و خراش بسیار مقاوم می‌باشد. و همچنین ریبون سوپر رزین بهترین نوع و با کیفیت ترین ریبون موجود در حال حاضر در بازار می‌باشد که از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد و مناسب برای کسب و کارهایی می‌باشند که همیشه در معرض مواد شیمیایی و فعل و انفعالات فیزیکی و صنعتی و سخت قرار دارند.

 

 

اشتراک گذاری:

سبد خرید

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

02164056 داخلی 5004 - 5003 / 09038009586 / 09031004279

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
1,100,000 تومان57,000,000 تومان
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
1,100,000 تومان57,000,000 تومان