راهنمای خرید فیش پرینتر

شاید برای شما هم سوال باشد که فیش پرینتر و یا چاپگر حرارتی چیست؟ ما در این مقاله سعی داریم یک آشنایی کلی از فیش پرینتر را به شما ارایه دهیم تا به خوبی به ویژگی‌ها و تفاوت انواع فیش پرینترهای موجود در بازار آشنا شوید و انتخاب خوب و بی‌نقص و موثری داشته باشید. جالب است بدانیم فیش پرینتر در بازار به نام‌هایی از قبیل دستگاه صدور فیش و فیش زن و یا صدور فاکتور و غیره شناخته می‌شود. این دستگاه ها را می‌شود در رسته پرینترهای فروشگاهی قرار بدهیم لازم به ذکر است این محصول نیز در دسته بندی لوازم جانبی سیستم‌های کامپیوتری نیز قرار می‌گیرد.

این اصلا مهم نیست که شما در چه صنفی مشغول به فعالیت هستید از صنف پوشاک و لبنیاتی گرفته تا هایپرمارکت و فروشگاهای زنجیره ای و مراکز خدماتی و درمانی و بیمارستانی و غیره تنها اگر این ایجاد نیاز در شما به وجود آمده که به جهت ارایه یک سند به صورت فاکتور به مشتری خود نیازمند هستید و عواملی از قبیل کیفیت بالای چاپ و سرعت و مقرون به صرفه بودن و غیره برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین به دنبال این هستید که مستقیما از طریق نرم افزار حسابداری خود این عمل را در کمترین زمان ممکن انجام دهید همین حالا اقدام به خرید فیش پرینتر حرارتی نمایید.

چه فیش پرینتری را بخریم

تفاوت فیش پرینتر ها بدون در نظر داشتن برند آن‌ها در سایز کاغذ مصرفی، تکنولوژی اتوکاتر، روش چاپ سوزنی و حرارتی یا پرتابل بودن و اتصال آن به شبکه و کیفیت چاپ و سرعت چاپ و درگاه‌های ارتباطی ار اهمیت بالایی برخورداد میباشد که متناسب با نیاز خود باید انتخاب خود را نهایی کنید. در ذیل به نمونه‌هایی از وجه تمایز دستگاه‌های فیش پرینتر اشاره می‌کنیم تا با تحلیل و بررسی دقیق اقدام به انتخاب و خرید نمایید.

  • کیفیت چاپ

اگر در صنفی شبیه داروخانه مشغول به فعالیت هستید عواملی از قبیل کیفیت چاپ بسیار بالا از اهمیت به سزایی برای شما برخوردار می‌باشد که در این صورت باید دقت چاپ 203dpi که بالاترین دقت چاپ برای فیش پرینترها می‌باشد را انتخاب نمایید .

از جمله کیفیت چاپ‌های دستگاه های موجود در بازار میتوان به 103 و 180 و 203 دی پی آی اشاره نمود که بالاترین کیفیت یعنی 203dpi از کیفیت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار می‌باشد.

  • سرعت چاپ

اگر رستوران داربد و در ساعاتی از روز و شب مشتریان زیادی در رستوران شما حضور می‌یابند  و نیاز به سرعت بالا جهت چاپ فیش فاکتور دارید باید پرینترهایی با سرعت 300 میلی متر بر ثانیه را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است بالاترین سرعت چاپ برای فیش پرینتر های صنعتی سرعت 300 میلی متر بر ثانیه می‌باشد. همچنین در رستوران‌ها اگر مایل هستین ارتباط با آشپرخانه هم داشت می‌باشید باید از دستگاه فول پورت استفاده کنید.

  • اتصال پرینترها

به طور کل اکثر فیش پرینترهای موجود در بازار دارای درگاه‌های مختلفی از قبیل پورت سریال و یو اس بی و شبکه و آرجی11  میباشند که شما مصرف کننده محترم با هر یک از درگاه‌های معرفی شده میتوانید اقدام به اتصال به سیستم خود نمایید و پس از نصب فایل درایور، رول کاغذ را داخل دستگاه قرار داده و به سادگی اقدام به پرینت نمایید.

اگر دارای کسب و کاری شبیه هایپر مارکت هستید و دارای چند صندوق فروشگاهای می‌باشید و میخواهید چند پرینتر به هم متصل شوند باید پرینتر دارای پورت شبکه را خریداری نماید تا بتوانید از چند نقطه به صورت شبکه به فیش پرینتر متصل شوید و اقدام به پرینت نمایید.

درباره طرز کار فیش پرینترها بدانیم

فیش پرینتر ها با ایجاد گرما یا حرارت متن مورد نظر را بر روی رول کاغذهای مخصوص به خود چاپ می‌کند. این دسته از چاپگرها برخلاف سایر پرینترهای حرارتی موجود نیازی به جوهر یا شارژ کارتریج ندارند و برای شرایطی مناسب هستند که ماندگاری متن چاپ شده از اهمیت کمتری برخورد دار است در عوض تعداد پرینت بالایی در روز گرفته می‌شود. این نوع کاربری خاص کاملا مناسب برای درمانگاه‌ها، مراکز خدماتی، هایپر مارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها، کافی شاپ‌ها، باجه‌های فروش بلیط سینما، مطب‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و فست فودها، پیک‌ها، تاکسی تلفنی‌ها و تمامی مراکزی است که روزانه نیاز به تعداد بالایی چاپ دارند. همانطور که گفته شد فیش پرینتر یا پرینتر حرارتی صدور فیش نیاز به هزینه‌های مواد مصرفی مانند جوهر یا کارتریج را ندارند و تنها هزینه چاپ در این نوع چاپگرها هزینه تهیه رول کاغذ فیش پرینتر است. که البته هزینه بالایی نیست و استفاده از این پرینتر ها را بسیار مقرون به صرفه می‌کند.

اتو کاتر چیست

رسید پرینتر با چاپ اطلاعات به صورت حرارتی اطلاعات بر روی کاغذ حرارتی انتقال می‌یابد و به صورت خودکار فیش صادر شده را برش می‌زند که به این طرز کار و تکنولوژی اتو کاتر می‌گویند. همچنین قابلیت پشتیبانی از چندین پورت ارتباطی، امکان قرار گیری فیش پرینتر در سیستم شبکه ارتباطی و بدنه‌ی مقاوم و غیره از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد. فیش پرینترها قابلیت چاپ رول های کاغذی در سایز 8 و 5 سانت را دارند.

ویژگی‌های فیش پرینتر نیواک

اگر به دنبال فیش پرینتر با کیفیت و با سرعت بالا و با گارانتی معتبر برای کسب و کار خود هستید، راهکار های فروشگاهی نارون، فیش پرینتر نیواک را به شما معرفی می‌کند این محصول دارای 12 ماه گارانتی می‌باشد و یکی از باکیفیت ترین فیش پرینترهای موجود در بازار است که مورد تایید گروه راهکارهای فروشگاهی نارون بوده و مورد استقبال مشتریان عزیز ما قرار گرفته است و همچنین به شما مصرف کننده گرامی نیز پیشنهاد می‌گردد .لازم به ذکر است جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های این محصول و نیز خرید به لینک ذیل مراجعه فرمایید.

برای خرید فیش پرینتر حرارتی کلیک کنید!

اشتراک گذاری:

سبد خرید

به دلیل نوسانات بازار ارز لطفا قبل از ثبت سفارش تماس بگیرید

02164056 داخلی 5004 - 5003 / 09038009586 / 09031004279

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
800,000 تومان66,000,000 تومان
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس برند
فیلتر براساس قیمت
فیلتر قیمت - slider
800,000 تومان66,000,000 تومان